Закони збереження.
1. Обчисліть імпульс кулі маса якої 9 г, а швидкість 350 м/с.
2. Яка маса м"яча, якщо при швидкості 30 км/год він має імпульс 5.5 кг м/с?
3. Снаряд масою 20 кг, що летів горизонтально зі
швидкістю 100 м/с, влучив у пісок на залізничній платформі і не розірвався.
Якої швидкості набула платформа масою 8 т, якщо до падіння снаряда вона
рухалася зі швидкістю 0,5 м/с у тому ж напрямі, що і снаряд?
4.Знайти
імпульс тіла через 2с та через 5 с після початку руху,
якщо маса тіла 10 кг, а рух описується рівнянням x=20+10t -2,5t2
Початковий рівень
1. Які з перелічених тіл
мають потенціальну енергію: а) куля, що котиться по землі; б) лук із натягнутою
тятивою; в) стиснутий у балоні газ; г) кабінка «оглядового колеса»?
2. Опишіть перетворення
енергії, що відбуваються в ході спортивної стрільби з лука.
Середній рівень
1. Камінь, кинутий із
поверхні землі зі швидкістю 10 м/c, у верхній точці траєкторії мав кінетичну енергію 5 Дж. Визначте масу
каменя.
2. Тіло масою 1 кг
розташоване на висоті 2 м від поверхні землі. На якій висоті слід розташувати
тіло масою 0,5 кг, щоб воно мало таку саму потенціальну енергію?
Достатній рівень
1. Знайдіть потенціальну
і кінетичну енергії тіла масою 3 кг, що падає вільно з висоти 5 м, на відстані
2 м від поверхні землі.
2. Камінь масою 5 кг упав
із певної висоти. Знайдіть кінетичну енергію каменя в середній точці його
шляху, якщо він падав протягом 2 с.
Високий рівень
1. Визначте кінетичну
енергію тіла масою 1 кг, кинутого горизонтально зі швидкістю 20 м/c, наприкінці четвертої секунди його
руху.
2. Шматок льоду один раз
кидають під кутом 45° до горизонту, а другий раз пускають із такою самою
швидкістю ковзати по льоду. Знайдіть коефіцієнт тертя, якщо в другому випадку
шматок льоду перемістився на відстань, у 10 разів більшу, ніж у першому випадку.
Немає коментарів:
Дописати коментар